شناسهٔ خبر: 152131 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری اولین همایش حقوقی اراضی ملی در استان تهران

تهران اولین همایش حقوقی اراضی ملی با حضور مدیران سازمان ملی زمین و مسکن در سالن اجتماعات امام علی(ع) اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران) همایش آموزشی یک روزه حقوقی اراضی ملی با حضور تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن،حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و روسا و کارشناسان حقوقی ستاد و شهرستانها از ابتدای صبح امروز ۱۷ آذرماه در حال برگزاری است .
تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین ومسکن در سخنرانی ابتدایی همایش بر اهمیت مولدسازی و تصمیم بزرگ دولت سیزدهم در این حوزه و طی فرآیندهای قانونی تاکید کرد و خواستار استمرار آموزش در حوزه املاک و حقوقی شد.
حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز با بیان اینکه استان تهران سهم بزرگی در صیانت و حفاظت از اراضی ملی دارد گفت: از ابتدای سال جاری ۴۴۴ مورد رفع تصرف توسط این اداره کل به مبلغ ۹۲ هزار میلیارد ریال به مساحت ۸۴ هکتار انجام شده که نشان از عزم بالای همکاران حقوقی و یگان حفاظت از اراضی در حفظ و صیانت از بیت المال دارد.
وی با بیان اینکه حوزه حقوقی هر سازمان از ارکان قوت و صلابت آن سازمان است تصریح کرد: برگزاری همایش ،جلسات و نشست های آموزشی را نصب العین قرار داده ایم.
لازم به ذکر است دکتر عموزاد از مدرسان بنام حقوق اراضی ملی ارائه دهنده مواردی در همایش امروز است.