شناسهٔ خبر: 152133 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری خبر داد

تغییر و تحولات در پایانه بار یزد به منظور ارتقاء خدمت‌رسانی به فعالان حوزه حمل‌ونقل

پایانه بار یزد معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در حاشیه بازدید از پایانه بار یزد گفت: تا پایان سال جاری تغییرات محسوسی در بخش های مختلف ساختمانی، تأسیسات برقی و مکانیکی پایانه بار به منظور ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به فعالان حوزه حمل‌ونقل را شاهد خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، حامد معتمدی در حاشیه بازدید از پایانه بار یزد اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های این اداره کل، به ویژه در سال‌های اخیر در خصوص اقدامات تعمیر و نگهداری پایانه بار و در جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به رانندگان و متصدیان  شرکت‌ها، واحد های خدماتی و کلیه فعالان حوزه حمل‌ونقل کالا، بازدیدهای دوره‌ای از این مجموعه در دستور کار قرار دارد.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، افزود: طی این بازدید، پروژه‌های در حال اجرا و اقدامات انجام‌شده در خصوص تعمیر و نگهداری خدمات عمومی پایانه بار شامل نمازخانه، سرویس های بهداشتی، محوطه پارکینگ، نحوه عملکرد سالن‌های اعلام بار و ... مورد بررسی قرار گرفت.

معتمدی اذعان کرد: در نشستی با  حضور علیرضا مشرف مدیر پایانه بار و همچنین نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقلی مستقر در پایانه، به طور مستقیم و بی‌واسطه از مسائل، مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات آنان مطلع و راهکارهای مقتضی جهت برون‌رفت از برخی مشکلات، ارائه شد.

این مقام مسئول تأکید کرد: به لطف خدا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال جاری تغییرات ملموسی بخشهای ساختمانی و تاسیساتی پایانه بار یزد را شاهد خواهیم بود که گامی بلند در جهت خدمت‌رسانی بهتر به همه فعالان در این بخش، محسوب می‌شود.

گفتنی است قرارداد تعمیر و نگهداری پایانه بار و بازدید از پروژه‌های در حال انجام، عملکرد شرکت خودگردان، مشکلات شرکت‌های حمل‌ونقلی مستقر در پایانه و مسائل مربوط به کارکنان این واحدها، مشکلات پرسنل سالن‌های اعلام بار نیز از جمله مواردی بود که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت.