شناسهٔ خبر: 152160 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام می شود؛

افتتاح ۳۰۴۳ واحد مسکونی شهری و بهره‌برداری بخشی از آزادراه شهید سلیمانی در استان البرز

نقشه استان البرز در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان البرز امروز علاوه بر افتتاح ۳۰۴۳ واحد مسکونی شهری و حدود ۱۱۰۰ واحد مسکونی روستایی و بهره‌برداری بخشی از آزادراه شهید سلیمانی، مدرسه ۱۵ کلاسه شهر جدید مهستان و پروژه های راهداری استان بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز جمعه در سفر مهرداد بذرپاش به استان البرز، با حضور رئیس جمهور، از عملیات اجرایی  ساخت ۸ کیلومتر از پروژه آزادراهی شهید سلیمانی بازدید می‌شود و بخش به اتمام رسیده پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

بنابر این گزارش وزیر راه و شهرسازی در این سفر استانی، در آئین افتتاح ۸۱۴ واحد مسکونی و مدرسه ۱۵ کلاسه شهر جدید مهستان شرکت خواهد کرد.

بنابر این گزارش در ادامه سفر هیأت دولت به استان البرز،  مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی آغاز عملیات اجرایی و افتتاح  ۱۰۰۰میلیارد تومان پروژه های راهداری را اعلام خواهد کرد.

افتتاح ۱۴۴ واحد مسکونی پروژه علوم دامی در کرج، شروع عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی ماهدشت، بازدید از شرکت تراورس و جشن احیای چند شرکت از دیگر برنامه های این سفر در روز جمعه ۱۷ آذرماه خواهد بود.

همچنین با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح پایگاه امداد و نجات و ۲۰۸۵ واحد مسکونی در بافت فرسوده و ۱۱۰۰ واحد روستایی البرز انجام خواهد شد.

ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی به مناسبت دومین دور سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان البرز، همگام با سایر دستگاه‌ها در روزهای ۱۵ تا ۱۷ آذر ماه در ساعت‌های ۸ الی ۱۸ در دانشگاه تربیت مربی البرز آماده پاسخگویی و دریافت انتقادات و پیشنهادات است.