شناسهٔ خبر: 152243 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت درخواست طرح جوانی جمعیت در استان تهران الکترونیکی شد

معتقد رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات از الکترونیکی شدن درخواست‌های جوانی جمعیت با هدف تکریم ارباب جوعان در استان تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ مهرداد معتقد الحق رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در راستای تکالیف دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات به صورت الکترونیک و همچنین تکریم ارباب رجوعان، کاهش و سهولت رفت و آمد متقاضیان، جلوگیری از سردرگمی و حذف کاغذ بازی، ثبت درخواست‌ها و بارگذاری مدارک متقاضیان جوانی جمعیت و فرزند آوری پس از طی مراحل ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن به صورت الکترونیکی و از طریق پرتال اداره کل به آدرس Tehran. mrud. ir  قابل انجام است. 

وی در ادامه افزود: سامانه طراحی شده از تمام پلتفرم‌های (ویندوز، اندروید و آی او اس) قابل دسترسی بوده و از سامانه پیامکی نیز بهره می‌برد. 

معتقد الحق در پایان با اشاره به تاکیدات مکرر مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: این خدمت پر متقاضی الکترونیک نیز همچون سایر خدمات ارائه شده روی میز خدمت الکترونیک پرتال اداره کل از طریق کد رهگیری و کد ملی متقاضیان قابل رهگیری بوده و شهروندان برای پی گیری امور خود نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت.