شناسهٔ خبر: 152247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با محوریت اداره ایمنی و ترافیک برگزار شد؛

جلسه توجیهی ضوابط جدید مدیران فنی ویژه فعالان حوزه حمل‌ونقل استان یزد

جلسه توجیهی مدیران فنی جلسه توجیهی ضوابط جدید مدیران فنی به‌منظور اطلاع‌رسانی و توجیه انجمن‌های صنفی، مدیران عامل و مدیران فنی شرکت‌ها با محوریت اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، به‌منظور اطلاع‌رسانی، تبیین و تفهیم ضوابط جدید مدیران فنی که از تاریخ یکم دی ماه اجرایی می‌شود، اقدامات متعددی از طرف حوزه معاونت حمل‌ونقل این اداره کل در راستای اجرایی شدن ضوابط، انجام شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد دراین‌باره اظهار کرد: در اولین گام جهت اجرایی شدن ضوابط جدید مدیران فنی، جلسه‌ای با حضور نمایندگان فنی و حرفه‌ای به‌منظور هماهنگی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی و صدور گواهی مربوطه، تشکیل شد.

محمدرضا صدوقیان افزود: در ادامه، کارگاه توجیهی ویژه کلیه انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان حمل‌ونقل کالا، مسافر و حمل فرآورده‌های نفتی، برگزار و ضوابط جدید ابلاغی برای آنان تشریح و تبیین شد.

صدوقیان خاطرنشان کرد: در مرحله سوم نیز جلسه‌ای با حضور مدیران عامل و مدیران فنی شرکت‌های حمل‌ونقلی مسافر استان تشکیل شد و در خصوص ضوابط جدید، نکات قانونی، وظایف و تغییرات آن و همچنین آشنایی با نحوه ثبت درخواست در سامانه، توضیحات لازم ارائه شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، در خاتمه یادآور شد: کلیه مدیران فنی که بیش از چهار سال از صدور گواهی آنان گذشته است، باید نسبت به طی دوره‌های آموزشی جدید در فنی و حرفه‌ای و دریافت گواهی جدید، اقدام کنن .

گفتنی است این اداره کل در نظر دارد قبل از زمان اجرایی شدن ضوابط جدید، جلسات توجیهی فوق را برای فعالان حوزه حمل‌ونقل در کلیه شهرستان‌های استان برگزار کند.