شناسهٔ خبر: 152277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقاطع غیرهم سطح شهرک شهید سلیمی با ۳۰ درصد پیشرفت در حال اجراست

بازدید معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: احداث تقاطع غیرهم سطح شهرک شهید سلیمی که یکی از نقاطع پرحادثه استان بود با ۳۰ درصد پیشرفت در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ غلامرضا رسول زاده؛ معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان در بازدید از پروژه‌های شهرستان آذرشهر گفت: با توجه به اینکه این تقاطع با ثبت روزانه ۱۰۰ هزار تردد یکی از تقاطع‌های مهم استان است، بهره برداری از این تقاطع غیر هم سطح می‌تواند موجب روان شدن ترافیک و کاهش چشمگیر تصادفات شود. 

وی با بیان اینکه ترافیک خروجی این شهرک از تقاطع مذکور عبور می‌کند و برای شرکت‌های مستقر در شهرک از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: امیدواریم با تزریق به موقع اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه از طرف شرکت‌های صنعتی و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی، این تقاطع غیر همسطح هر چه زودتر به بهره برداری رسیده و تحویل مردم منطقه شود. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی همچنین گفت: یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرستان آذرشهر که جزو نقاطع حادثه‌خیز است، تقاطع غیر هم سطح شهید غفاری است که در مرحله انتخاب پیمانکار بوده و با اتمام آن تاثیر زیادی در کاهش تلفات و سوانح رانندگی خواهد داشت.