شناسهٔ خبر: 152304 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان برگزار شد؛

همایش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جشن تکلیف فرزندان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین

جشن قزوین همایش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جشن تکلیف فرزندان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، همایش حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جشن تکلیف فرزندان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز، کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری،جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اسماعیل حافظی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و خانواده کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین ساختمان پونک برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین سید قریش موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین و حجت الاسلام پور آرین از اساتید دانشگاه به موضوع خانواده و جوانی جمعیت و اهمیت به فرزند آوری اشاره داشتند.

در پایان این مراسم از فرزندان کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین که به سن تکلیف رسیده بودند و همچنین کارکنان فعال در اقامه نماز جماعت با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.