شناسهٔ خبر: 152328 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد؛

ممنوعیت تردد از ساعت ۶ الی ۱۶ در محور چالوس و آزادراه تهران-شمال

ممنوعیت تردد تردد از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت از ساعت ۶ الی ۱۶ ممنوع است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر رفت و برگشت از ساعت ۶ الی ۱۶ ممنوع است. همچنین ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران محدوده کمرد و ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس حدفاصل جاجرود تا کمرد به چشم می‌خورد. اما تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار است. در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در ادامه این گزارش آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها نیز اعلام شد که بر این اساس، ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده‌های استاندارد و پل فردیس و - ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران محدوده پل فتح برقرار است.

بر اساس این گزارش، برخی از محورهای استان خوزستان دچار مه گرفتگی شده‌اند و محورهای سرو آباد – پاوه، سی سخت – پادنا و گنجنامه – تویسرکان دارای انسداد فصلی هستند.

یادآور می‌شود، محور چالوس واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۸ آبان لغایت ۲۱ آذر، از ساعت ۶ الی ۱۶ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به‌دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.