به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر بازرسی استانداری اردبیل و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و به منظور تعامل بیشتر جهت پاسخگویی به درخواستها و مشکلات و با توجه بر استمرار تعامل دولت با مردم و ایجاد فرصتی برای همه اقشار مردم جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران استان ، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با حضور در سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) مستقر در واحد مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری اردبیل از طریق تلفن ۱۱۱ به مشکلات و سوالات مردمی به صورت مستقیم پاسخ داد.
سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) با شماره ۱۱۱ پل ارتباطی بین شهروندان شریف با مدیران دولتی در استان است تا درخواستهای خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند.
گفتنی است این سامانه بهترین وسیله ارتباطی بیواسطه بین مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارشها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم نموده تا از مسائل و مشکلات مردم آگاه شده و برای رفع آنها برنامه ریزی و تدابیری را اتخاذ کنند.