شناسهٔ خبر: 152370 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رصد مسائل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در سامانه ۱۴۱

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: هم استانی‌ها می‌توانند موارد موجود در بخش راه‌ها و حمل و نقل کالا و مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به سمع و نظر مسوولان برای پیگیری و رفع آن‌ها برسانند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستاندر جلسه بررسی نقاط قوت و ضعف نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ جشنواره شهید رجایی دفاتر ستادی و استانی با حضور مسؤولان ارزیابی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار کرد: این اقدام برای ارائه خدمات و عملکرد بهتر دستگاه و افزایش میزان رضایتمندی مردم صورت می‌گیرد.

به گفته وی، علاوه بر این سامانه، در گروه‌های ایجاد شده در پیام رسان های داخلی نیز، نظرات و پیشنهادات و انتقادات جامعه مخاطب و مردم در بخش‌های باری و مسافری و راه‌ها دریافت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمار کمی از شکایات مردمی در این دو بخش دریافت‌شده، ادامه‌ داد: با تشدید نظارت‌های میدانی و غیرمحسوس و نظارت‌های صنوف و با همکاری پاسگاه‌های پلیس‌راه، تمام تلاش بر کاهش این نارضایتی‌های حداقلی نیز خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در ادامه جلسه، کسب رتبه برتر در جشنواره‌های شهید رجایی استانی و ستادی را مرهون تلاش مجموعه دانست و گفت: با استمرار این مقام و بهبود برنامه‌های سازمانی، مردم بهترین قضاوت کننده از عملکرد دستگاه هستند.

این جلسه با بیان راهکارهای تقویت نقاط ضعف موجود و حفظ و ارتقای نقاط قوت برای ارائه خدمات و عملکرد بهتر سازمان ادامه یافت.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۱ استان و نیز جشنواره شهید رجایی دفاتر ستادی کشور موفق به کسب رتبه دستگاه برتر شده‌ است.

همچنین شورای اقامه نماز این اداره کل نیز توانسته رتبه اول را در بین دستگاه‌های اجرایی استان اخذ کند.