شناسهٔ خبر: 152416 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

برگزاری وبینار علمی تخصصی «آشنایی با دوام بتن و روش‌های ارزیابی آزمایشگاهی آن»

وبینار وبینار آموزشی" آشنایی با دوام بتن و روش‌های ارزیابی آزمایشگاهی آن" توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تاریخ ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک الهام زمانی‌فر مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف کلان خود و برنامه‌های آموزشی مدون و نیز برای ارائه خدمات فناورانه و مردم پایه و ارتقاء دانش فنی جامعه مهندسین و فعالان عمرانی کشور، در نیم سال دوم امسال ۷ دوره آموزشی را طراحی کرده که چهارمین دوره را با عنوان " آشنایی با دوام بتن و روش‌های ارزیابی آزمایشگاهی آن" ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۲  برگزار خواهد کرد.

زمانی‌فر مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: این سمینار آموزشی برای تمامی پیمانکاران، کارفرمایان، دانشجویان، کارشناسان فنی دستگاه‌های اجرایی و جامعه مهندسین سراسر کشور به صورت مجازی در روز دوشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۱ و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد کرد.

وی افزود: در این دوره آموزشی موضوعاتی همچون ویژگی‌های بتن تازه و سخت شده، بتن‌ریزی در شرایط نامساعد گرمسیری و سردسیری و روش‌های آزمایشگاهی و میدانی ارزیابی بتن در اقلیم گرم توسط فرهاد احمدنیا معاون فنی و نظارت مهندسی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تدریس خواهد شد.

زمانی‌فر اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این دوره با ورود به آدرس ac.tsml.ir/seminr۱ به این دوره آموزشی دسترسی پیدا کنند.