شناسهٔ خبر: 152423 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

تخلیه و بارگیری بیش از ۸ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس

قطار باری مدیرکل راه آهن زاگرس از تخلیه و بارگیری بیش از ۸ هزار تن کالا در راه آهن زاگرس طی آبان ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن زیودار مدیرکل راه آهن زاگرس اظهار کرد: در آبان ماه امسال  ۸ هزار ۷۹۵ تن انواع کالا در راه آهن زاگرس تخلیه و بارگیری شده که از این میزان کالا، ۳ هزارو ۷۹۵ تن کالا تخلیه و ۵ هزارو ۴۵ تن کالا بارگیری شده است.

زیودار ادامه داد: تعداد واگن های بارگیری ۶۶ و تعداد واگن های تخلیه را ۶۹ واگن بود و ۶۰۶ قطار باری ایجاد شده است که در مقایسه با پارسال که این رقم ۵۶۳ مورد بود رشد ۸ درصدی نشان می دهد

مدیرکل راه آهن زاگرس تن کیلومتر مرزی ثبت شده در آبان ماه امسال را ۷۸ میلیون ۱۴۵هزار و ۲۶۶ تن کیلومتر اعلام کرد و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با پارسال گویای رشد ۴ درصدی است.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن زاگرس، وی با بیان اینکه تن کیلومتر مبدا- مقصد در مدت یاد شده یک میلیون ۸۹۸ هزارو ۴۴۶ تن بوده است، گفت: بهره وری لکوموتیو ۲۷۱ هزار و ۵۶۵ به ثبت رسید که در مقایسه با آبان پارسال که ۲۵۴ هزارو ۴۹۰ بوده و گویای رشد ۷ درصدی است.

به گفته زیودار، تن کیلومتر خالص ۸۳ میلیون و ۸۱۶هزار و ۱۵۴ تن کیلومتر ثبت شده است که در مقایسه با آبان ماه پارسال که ۷۷ میلیون ۹۲ هزار ۱۰۷ تن بوده است رشد ۹ درصدی نشان می‌دهد.