شناسهٔ خبر: 152449 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر کیفیت پروژه‌های مسکن ملی

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بر کیفیت پروژه های مسکن ملی تاکید جدی دارد و در این خصوص تلاش لازم را می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی روز یکشنبه در جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان،بر لزوم توچه جدی به کیفیت ساخت و ساز پروژه های نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد و گفت: توجه به کیفیت جزو اولویت‌های این اداره کل برای ساخت و ساز است.  

در ادامه محمد گلشنی گفت: سه بار در هفته بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن با حضور کارشناسان فنی استانداری زنجان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه به صورت فنی پروژه‌های نهضت ملی مسکن بررسی می‌شود، ابراز کرد: مسائل فنی نباید قربانی تعجیل (سرعت) در تحویل واحدهای مسکونی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شود.

مدیرکل دفتر فنی و امور عمرانی استانداری زنجان، با تاکید بر اینکه به مسائل فنی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان به صورت ویژه توجه می‌شود، گفت: کیفیت در ساخت و ساز بسیار مهم است.

گلشنی با بیان اینکه نسبت به صدور پایان‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن جلسه‌ای طی هفته گذشته با اعضای نظام مهندسی، شهرداری، اداره استاندارد و ثبت اسناد تشکیل شد، افزود: خوشبختانه در این جلسه مدیرکل استاندارد نگرانی  اداره‌کل راه و شهرسازی استان در خصوص صدور فرآیند تاییدیه استاندارد پروژه‌ها را رفع کرد.

وی با بیان اینکه کیفیت در ساخت و ساز حرف اول را می‌زند، خاطرنشان کرد: اداره فنی استانداری زنجان توجه ویژه‌ای به مسائل فنی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان دارد.