شناسهٔ خبر: 152453 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تحویل تعدادی از واحدهای مسکن ملی:

جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن در زنجان برگزار شد

افشارچی جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن در راستای تحویل تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی نهضت ملی مسکن در راستای تحویل تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان روز یکشنبه در محل استانداری زنجان برگزار شد. 

محسن افشارچی در این جلسه، با بیان اینکه تحویل تعداد قابل توجهی از واحدهای نهضت ملی مسکن در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان برنامه‌ریزی شده‌است، افزود: امیدواریم بر اساس برنامه‌ریزی و مدیریت انجام‌شده، مابقی واحدهای مسکونی نیز طبق زمان‌بندی به متقاضیان تحویل داده شود.

وی با اشاره به اینکه در انجام هر کاری باید خدا را در نظر داشت، اظهار کرد: مسائل مالی باید با حساسیت بیشتری بررسی شود، چرا که حق‌الناس است و باید در محضر خداوند متعال پاسخ‌گو بود.

استاندار زنجان با تأکید بر اینکه به‌صورت فنی و کارشناسی مسائل مربوط به هر پروژه مشخص شود، ابراز کرد: هیأتی از نمایندگان استانداری، اداره‌کل راه و شهرسازی و متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن تشکیل و چهار آیتم زمین، متراژ، لایحه تأخیرات و صورت وضعیت به‌صورت کارشناسی بررسی شده تا انحراف و مشکل هر پروژه در صورت وجود، مشخص شود.

افشارچی تصریح‌کرد: از نمایندگان متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتظار داریم نسبت به امضای قرارداد، همراهی و همکاری لازم را داشته‌باشند.

وی تأکید کرد: برای جلسه بعد باید برای تحویل واحدهای مسکونی سرعت کار بالا برود؛ چرا که مردم همه توان اقتصادی خود را برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن گذاشتند و واریز آورده در بازه‌های زمانی کوتاه بسیار سخت است.

استاندار زنجان، با بیان اینکه آنالیز قیمت بسیار سخت و پیچیده بوده و فرآیند طولانی دارد، ادامه‌داد: حجم کار در طرح نهضت ملی مسکن بالا است.

وی گفت: برخی از شرکت‌های پیمانکاری که در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان نسبت به ساخت و ساز مشغول هستند، عملکرد بسیار مطلوبی دارند.