شناسهٔ خبر: 152455 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار کرمان از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان

استاندار كرمان با اهداء لوح سپاس از مدير كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تقدير كرد استاندار کرمان بااهداء لوح سپاس از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در زمینه تلاش های ماندگار عرصه ناب نماز و ترویج فرهنگ اقامه نماز قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان کرمان)، استاندار کرمان از تلاش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در عرصه این فریضه الهی و ارتقاء امتیاز این اداره کل در ارزیابی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل از آن از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای تقدیر کرد.

احسان عراقی زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اشاره به این مطلب که مهمترین دستور کار شورای فرهنگی این اداره کل توجه ویژه به برپایی منظم نماز جماعت در سطح ادارات، بخش ها و شهرستان ها می باشد، گفت: فریضه نماز هم در حوزه راهداری و هم در بخش حمل و نقل جاده ای دارای اهمیت خاصی است.

عراقی زاده افزود: در بخش حمل و نقل جاده ای حدود ۲۵ هزار راننده مشغول فعالیت هستند و رانندگان بخش مسافر سالانه حدود ۷ میلیون نفر مسافر را از مبادی استان کرمان به نقاط مختلف کشور جابجا می کنند که توقف در زمان و مکان مناسب برای انجام فریضه نماز مسافران از مهمترین مواردی است که به رانندگان تاکید شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان خاطرنشان کرد: کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقلی و رانندگان برون شهری فعال هستند و رسیدگی به شکایات مسافران از رانندگانی که جهت اقامه نماز به موقع توقف نداشته باشند متخلف محسوب شده و تخلف آنها در کمیسیون های مذکور مورد رسیدگی قرار می گیرد.

عراقی زاده تصریح کرد: تجلیل از فعالین عرصه نماز، برگزاری مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی و عکس با موضوع نماز، حجاب و عفاف، برگزاری دوره مهدویت برای پرسنل، اهداء جوایز به فرزندان کارکنان اداره کل که به سن تکلیف رسیده اند و......از جمله فعالیت های ثابت شورای فرهنگی این اداره کل است.