شناسهٔ خبر: 152458 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه هم‌اندیشی و پاسخگویی به مطالبات رانندگان با حضور مسئولین ارشد معدن چادرملو

اداره کل راهداری یزد جلسه هم‌اندیشی و پاسخگویی به مطالبات رانندگان با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد و مسئولین ارشد معدن چادرملو، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، به‌منظور رسیدگی به مشکلات و مطالبات رانندگان و حاملین بارهای معدن چادرملو، جلسه‌ای با حضور داوودی مدیرعامل معدن چادرملو و شاه کرمی جانشین وی، محمد رستگاری مدیرکل و محمدرضا بشیری معاون حمل‌ونقل این اداره کل، برگزار شد.

محمدرضا بشیری دراین‌باره اظهار کرد: با توجه به اینکه معدن چادرملو به‌عنوان یکی از مراکز عمده بار استان و منبع مهم برای امرارمعاش بخش عظیمی از رانندگان مطرح است، کاهش حمل محمولات چادرملو به اردکان و همچنین حمل بخش عمده‌ای از بار این معدن به‌صورت ریلی، موجبات نارضایتی برخی از رانندگان را فراهم کرده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، افزود: طی این نشست نمایندگان انجمن‌های صنفی حوزه حمل‌ونقل با بیان اینکه انتقال بار چادرملو از جاده به ریل، علاوه بر قشر راننده، سایر کسب‌وکارها از جمله تعویض‌روغنی، مکانیکی، فروشگاه، کافه و .... را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد، برخی دیگر از معضلات این حوزه را مطرح و خواستار رسیدگی به آن‌ها شدند.

گفتنی است در این نشست علیرضا غیرتمند رئیس اداره حمل‌ونقل کالا، میلاد رضایی رئیس حراست و علیرضا مشرف مشاور مدیرکل و مدیر پایانه بار یزد، نیز حضور داشتند.