شناسهٔ خبر: 152470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۱۹۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به گلستان محقق شد

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۲۵۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های عمرانی اداره کل مصوب شد، گفت: از این محل ۱۹۰ میلیارد تومان آن تاکنون محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی در نشست خبری با اصحاب رسانه برای دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: اعتبار مصوب حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محل ۱۲۸۰ میلیارد تومانی بوده که برای دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در سفر اول ریاست جمهوری به استان طی اسفندماه سال ۱۴۰۰ به تصویب رسید. 

وی ادامه داد: از محل ۱۹۰ میلیارد تومان محقق شده، مبلغ ۶۰ میلیارد تومان آن برای خرید و نوسازی ناوگان راهداری لودر، گریدر و بیل مکانیکی بوده که ۳ دستگاه خریداری و سه دستگاه دیگر در مرحله مناقصه خرید قرار دارد. 

به گفته مصدقی، تقاطع غیرهمسطح کنارگذر علی آباد با ۹.۹ میلیارد تومان اعتبار مصوب از محل سفر، ایمن‌سازی ۲ دوربرگردان پشمک پناه ده و سعدآباد خان ببین و پل ورودی کلاله از پروژه‌های دیگری بوده که از محل اعتبارات سفر برای آن‌ها مصوب شده بود. 

وی ادامه داد: احداث و توسعه ۸۸ کیلومتر از راههای روستایی با اولویت روستاهای بالای ۲۰ خانوار با اعتبار ۱۷۷ میلیارد تومان اجرا شد که ۸۴ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات سفر بوده و اجرای بلوک مفصلی و ایمن‌سازی تقاطع‌های محور قدیم گرگان-کردکوی-نوکنده با بیش از ۴۲ میلیارد تومان نیز از پروژه‌های دیگر مصوب شده از این محل به شمار می‌رود.