شناسهٔ خبر: 152498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲ هزار و ۲۰۰ قطعه زمین جدید طرح جوانی جمعیت در قم واگذار می‌شود

حسن اسحاق معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی قم سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی قم گفت: به‌زودی ۲ هزار و ۲۰۰ متقاضی واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در این استان، زمین رایگان برای احداث واحد مسکونی دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، سید حسن اسحاق با اشاره به آغاز ارسال پیامک جهت تکمیل پرونده به ۲ هزار و ۱۰۰ نفر از افراد واجد شرایط طرح جوانی جمعیت، بیان داشت: این افراد بعد از دریافت پیامک برای تکمیل پرونده و انجام اقدامات بعدی باید تا ۲۴ آذرماه جاری به یکی از دفاتر پیشخوان مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد: تاکنون یک‌هزار و ۴۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان قم به متقاضیان دارای سه و چهار فرزند واگذار شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۷۰۰ متقاضی دارای چهار فرزندی طرح جوانی جمعیت در قم ثبت‌نام کردند که یک‌ هزار و ۸۰۰ نفر از آنان تایید وضعیت شده‌اند.

اسحاق با اشاره به باز بودن فرایند ثبت‌نام و پالایش متقاضیان طرح جوانی جمعیت، گفت: در قالب این طرح تمامی فرزندان باید کمتر از ۲۰ سال سن داشته باشند، همچنین خانواده‌های سه فرزندی متقاضی نیز باید فرزند سوم آنان بعد از تاریخ ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ متولد شده باشد.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی قم ادامه داد: هفت هزار و ۱۰۰ متقاضی سه فرزندی نیز در قم ثبت‌نام کرده‌اند که چهار هزار و ۶۰۰ نفر از آنان تایید وضعیت شده‌اند.

وی عنوان کرد: هم اینک بیشتر زمین‌های ۲۰۰ متری طرح جوانی جمعیت استان قم با محوریت شهرک پرنیان به متقاضیان واگذار می‌شود.