شناسهٔ خبر: 152522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی و جوانی جمعیت هفتگی رصد می‌شود

محمدیان روشن رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران گفت: در جلسه شورای مدیران بر پی گیری و رصد پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی و جوانی جمعیت به صورت هفتگی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، آتینا محمدیان روشن رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران گفت: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در جلسه شورای مدیران بر پی گیری پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی  به صورت هفتگی تاکید و بر ارائه گزارش  هفتگی و ماهانه از روند اجرای قراردادهای واگذاری جوانی جمعیت ومشکلات و رفع سریع مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید شد.

وی افزود: طی این جلسه مقرر شد رؤسای شهرستانها در هماهنگی کامل با معاونت املاک و حقوقی هر چه سریعتر قراردادهای واگذاری را به بانک زمین ارسال کنند و بانک زمین در اسرع وقت نسبت به ثبت در سامانه اقدام کند،همچنین بر ارایه طرح جهت  الحاق  هرچه سریعتر اراضی ۱۵ هکتاری صفادشت به منظور اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید شد.

 از دیگر موارد مطروحه در جلسه پی گیری آخرین وضعیت خانه های سازمانی جهت فروش در مزایده عمومی مطابق با فرآیندهای قانونی و ارایه گزارش به مراجع بالادستی بود. 
لازم به ذکر است که اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در زمستان امسال  به هزار خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت زمین واگذار خواهد کرد.