شناسهٔ خبر: 152537 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری لرستان در رزمایش طرح زمستانی مطرح کرد:

۴۰۰ نیروی راهداری در زمستان امسال آماده ارائه خدمت به مردم لرستان

رزمایش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: باحضور نیروها و ماشین آلات راهدری استان، رزمایش ترافیکی طرح زمستانی پلیس و دستگاه‌های خدمت رسان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ، باحضور  پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری، سرهنگ ابدال چگنی جانشین فرمانده انتظامی لرستان، شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، نیروها و ماشین آلات راهدری استان و نیروهای و ماشین آلات سایر دستگاه های خدمات رسان، رزمایش ترافیکی طرح زمستانی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

شیروانی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان در  این مراسم اظهار کرد: در طرح زمستانی امسال، ۴۰۰ نیروی راهدار با استفاده از ۲۶۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین  در ۳۸ پایگاه جاده ای لرستان مستقر هستند.

وی ادامه داد: در استان ۸ هزار کیلومتر راه وجود دارد که ۵ هزار کیلومتر از آنها برفگیر  می باشد و در برخی نقاط هنگام بارندگی ریزش سنگ را داریم، راهداری استان تمهیدات لازم را برای خدمات زمستانی انجام داده است و آمادگی کامل برای خدمت به مردم در این فصل را دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل زمستان و هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و باران در مناطقی از استان، تمام گشت‌های عملیاتی راه و ترابری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به حالت آماده باش هستند.