شناسهٔ خبر: 152546 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری رزمایش مشترک طرح زمستانه در چهارمحال و بختیاری

طرح زمستانه صبح امروز رزمایش مشترک طرح زمستانه با حضور مسئولان و نیروهای پلیس راه، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و یگان‌های امدادی با هدف مقابله با آسیب‌های احتمالی در زمستان برگزار شد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، (اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری)، صبح امروز رزمایش مشترک طرح زمستانه با حضور مسئولان و نیروهای پلیس راه، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و یگان‌های امدادی با هدف مقابله با آسیب‌های احتمالی در زمستان برگزار شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در حاشیه این رزمایش گفت: این اداره‌کل وظیفه حفظ، نگهداری، پشتیبانی و بازگشایی ۳ هزار و ۷۷۲ کیلومتر از راه‌های استان را در فصل‌های گرم و سرد سال برعهده دارد.

امین قوامی افزود: نیروهای این اداره‌کل در فصل‌های گرم سال عملیات‌های شانه‌سازی، روکش و لکه‌گیری آسفالت، آسفالت گرم، خط‌کشی، روشنایی و ایمن‌سازی را برعهده دارند.

وی بیان داشت: عملیات برف‌روبی مهمترین عملیات در فصل سرد است که به صورت ۲۴ ساعته و با ۴۳ اکیپ راهداری در مراکز شهرستان‌ها، گردنه‌ها و راهدارخانه‌ها با ۴۵۵ نیروی انسانی و ۳۰۰ دستگاه انجام می‌شود.