شناسهٔ خبر: 152627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشریح اقدامات راه و شهرسازی استان ایلام در خصوص نهضت ملی مسکن

جلسه پی گیری نهضت ملی مسکن ایلام.jpg مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام جهت پیگیری طرح نهضت ملی مسکن استان با مشاور ویژه وزیر راه وشهرسازی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام) در دیدار فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام و سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با روح الله اکبری روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن آخرین وضعیت طرح نهضت مسکن ملی در استان ایلام مورد بررسی قرار گرفت. 

در این دیدار اقدامات و برنامه‌ها و حمایت وزارت از نهضت ملی مسکن در ایلام، واگذاری زمین در دهلران و مهران به‌صورت ویلایی و برنامه ریزی جهت انجام زیرساخت‌های مورد نیاز و پیگیری اتمام مسکن مهر در استان ایلام و نحوه حمایت وزارت، اعلام گزارش و برنامه‌های راه و شهرسازی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، اماده‌سازی دیوارهای حایل و بررسی نحوه عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود. 

در پایان این نشست مقرر شد کارگروهی با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی، مدیران ستادی وزارتخانه و مسئولان استانی تشکیل و جلسه‌ای به‌منظور تأمین اعتبارات مورد نیاز و رفع چالش‌های طرح نهضت ملی مسکن برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شود.