شناسهٔ خبر: 152648 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در میز خدمت هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته انجام می شود؛

 پاسخگویی رئیس سازمان هواپیمایی به مراجعه کنندگان در ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲

محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در روز سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲:۳۰ در محل ارتباطات مردمی این نمایشگاه واقع در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری روز سه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲:۳۰ در محل ارتباطات مردمی هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته واقع در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

سازمان هواپیمایی کشوری در مجموع بالغ بر ۱۴۰ خدمت را به هموطنان به ویژه دست اندرکاران و فعالان حوزه حمل و نقل هوایی ارائه می کند که از اینجا می توانید جزئیات این خدمات که شامل صدور گواهینامه ها و تمدید آنها، همچنین صدور تاییدیه ها و مجوزها را مشاهد کنید.   

گفتنی است، همزمان با هفته حمل ونقل، هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در شبستان مصلی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های حوزه حمل و نقل در تمامی شقوق از جمله هوایی، دریایی، جاده‌ای و ریلی، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی حضور خواهند داشت. 

همچنین در روزهای برگزاری هفتمین نمایشگاه حمل‌ و نقل و لجستیک کشور طبق برنامه زمان‌بندی شده، معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه حوزه حمل ونقل در میز ارتباطات مردمی به منظور پاسخگویی به مراجعه کنندگان حضور خواهند داشت.