شناسهٔ خبر: 152654 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اهدای ۵۰ کلاه ایمنی به موتورسواران روستای اقبالیه شهرستان نظرآباد

اهدای کلاه ایمنی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اهدای ۵۰ کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران به منظور افزایش ایمنی راکبین موتور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (البرز)، پیمان بختیاری با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای راکبان موتور در روستای اقبالیه شهرستان نظرآباد با حضور کارشناسان تخصصی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هم‌افزایی پلیس راه استان البرز در ارائه نکات ترافیکی اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی در راستای ارتقای ضریب ایمنی موتورسواران در کاهش تصادفات و گسترش فرهنگ خود ایمنی در راکبان موتورسیکلت برگزار شد.

وی با بیان اینکه موضوع جان باختن و مجروح شدن موتورسیکلت سواران در تصادفات رانندگی به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی یکی از دغدغه‌های اداره ایمنی و ترافیک است، افزود: برای افزایش ضریب ایمنی راکبین موتورسوار و کاهش تلفات حوادث رانندگی دوره‌های آموزشی در طول سال برای موتورسواران برگزار می‌شود که امروز نیز این دوره برگزار و تعداد ۵۰ کلاه ایمنی به موتورسواران اهدا شد.

این مسئول توضیح داد: علاوه بر برگزاری دوره آموزشی راکبین موتور و اهدای کلاه ایمنی رایگان به دارندگان گواهینامه موتور، با نصب برچسب شبرنگ بر روی موتورسیکلت‌ها طرح ایمن سازی آنها نیز توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز انجام شد.