شناسهٔ خبر: 152665 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اعلام کرد؛

پیگیری وزیر راه و شهرسازی برای پلکانی شدن بازپرداخت اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن

مهندس اسماعیلی3 مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: وزیر راه و شهرسازی پیگیر اخذ دستور ویژه از رییس جمهور برای پلکانی شدن بازپرداخت اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن هستند.

اصغراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه متقاضیان نهضت ملی مسکن در سطح استان زنجان و به تبع در سطح کشور خواستار پلکانی شدن اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن هستند، گفت: در این راستا وزیر راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش مکاتبه لازم را با رئیس جمهور داشتند. 

وی با اشاره به مکاتبه وزیر راه و شهرسازی با فرزین رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص پلکانی شدن اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن، ابراز کرد: در این نامه از رئیس جمهور درخواست شده امکان بازپرداخت پلکانی اقساط تسهیلات ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن به گونه ای فراهم شود که در صورت درخواست متقاضیان برای بازپرداخت پلکانی اقساط پرداختی ماهیانه در پنح سال اول، بیش از ۲۰ درصد میانگین حداقل حقوق و مزایای کارگران اعلامی شورای عالی حقوق و دستمزد نباشد. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین در نامه ای که وزیر راه و شهرسازی به رئیس جمهورداشتند درخواست شده ضمن پیگیری برای تحقق و اجرایی شدن این بند از مصوبات دستورات لازم در دستور کار قرار گیرد و نتیجه آن برای طرح در جلسه آینده شورای عالی مسکن به وزارت راه و شهرسازی ارسال شود.