شناسهٔ خبر: 152667 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

تعیین زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در طرح نهضت ملی مسکن

مدرسه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت:در طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در زنجان تعیین شده و ساخت دو مدرسه در سایت کوی زنگان از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی روز سه شنبه در جلسه احداث مدارس در پروژه‌های نهضت ملی مسکن که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش  استان علی اسماعیلی و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان حمید اسلامی در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد؛ گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به ساخت مدارس در سایت‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بسیار تاکید دارد و برنامه ریزی لازم را کرده است.  

وی با بیان اینکه ساخت دو مدرسه در سایت کوی زنگان در شهر زنجان آغاز شده است، اظهار کرد: ساخت این دو مدرسه در شهر زنجان از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار است و همچنین برای احداث مدرسه  در سایت کوی زیتون هم برنامه ریزی لازم انجام شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در زنجان تعیین شده است، گفت: همچنین ساخت مدرسه در سایت کوی مهرآرا و کوی خرداد هم در دست برنامه ریزی است. 

اسماعیلی تصریح کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه‌های عمومی شده است.