شناسهٔ خبر: 152672 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خبر داد؛

اجرای مانور زمستانه با حضور دستگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در جنوب کرمان

مانور جنوب کرمان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: همزمان با سراسر کشور، مانور زمستانی با حضور دستگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در جنوب کرمان برگزار  شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری جنوب کرمان) مجتبی محمودی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان ، افزایش هماهنگی و ارائه توانمندی‌ها و آمادگی راهداران و دستگاه های امدادی جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز و کاربران جاده ای را مهمترین اهداف برگزاری این مانور خواند و عنوان کرد:با توجه به فصل سرما و نزول نعمت برف و باران ، گشت های راهداری این اداره کل همراه با سایر دستگاه‌های امدادی از جمله پلیس ، هلال احمر و اورژانس به محورهای مواصلاتی استان اعزام می شوند. 

وی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با ۱۱ راهدار خانه و ۱۵۵ نیروی راهدار جهت تحت پوشش قراردادن ۸هزار ۳۰۰ کیلومتر از راه های حوزه جنوب کرمان آماده خدمت به مردم در فصل زمستان است.

محمودی افزود: همچنین ۱۴۸ دستگاه وسیله نقلیه‌ سبک ، سنگین و نیمه سنگین راهداری آماده خدمت رسانی به کاربران جاده ای هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان یادآور شد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مردم و رانندگان در خصوص آخرین وضعیت جوی جاده ها است