شناسهٔ خبر: 152695 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

سطح همکاری های اداره کل راه و شهرسازی استان با کانون کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی افزایش می یابد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در نشست مشترک با رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان گفت: سطح همکاری های اداره کل راه و شهرسازی استان با کانون کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی گفت: نگاه به کانون کارشناسان رسمی دادگستری نگاهی ویژه با محوریت تخصصی و علمی است.

وحیدی تورچی رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان نیز گفت: کانون بر اساس مسئولیت پذیری اعضای خود برای افزایش دقت و صحت کارشناسی ها و تسریع پر کارشناسی امور ارجاعی از آمادگی لازم برخوردار است‌.

در این جلسه که در فضای صمیمانه و مبتنی بر تفاهم انجام شد، رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان اظهار داشت: امید است سطح همکاری های اداره کل راه و شهرسازی استان با کانون کارشناسان رسمی دادگستری بر اساس تفاهم نامه موجود افزایش یابد.

 در این دیدار لزوم استمرار تعاملات دو جانبه بر اساس تفاهم نامه موجود، افزایش سرعت عمل و دقت کارشناسی ها و نیز کاهش اختلافات در نظریه های کارشناسی، درخواست احداث ساختمان اداری، نحوه و فرایند تحویل پرداخت ها و تسویه حق الزحمه کارشناسان، ارتقا نحوه مکاتبات اداری و مسایل کارشناسی از مباحث مطرح شده در جلسه بود.