شناسهٔ خبر: 152725 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیر ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد:

معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری بنادر و دریانوردی در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

سعیدی پور سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت‌های فعال در حوزه حمل‌ و نقل دریایی در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور فعال خواهند داشت.

محمد علی اصل سعیدی پور مدیر ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به حضور این سازمان در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین و آگاهی عمومی و امید آفرینی در جامعه و نمایش زحمات شبانه روزی همکاران و کارشناسان خدوم بنادر و دریانوردی کشور و اعلام دستاوردهای دولت خدمتگزار در حوزه دریایی و بندری ، ضمن حضور فعال در هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته، از شرکت های خصوصی فعال در حوزه حمل و نقل دریایی و همچنین شرکت های دانش بنیان این حوزه برای حضور و مشارکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آورده است.

وی افزود: در این نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در بنادر کشور و همچنین اقدامات و دستاوردهای بنادر و دریانوردی کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

اصل سعیدی پور خاطرنشان کرد: علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در روز دوشنبه ۲۷ آذرماه و نخستین روز برگزاری این نمایشگاه، علاوه بر حضور در میز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان، در نشست خبری با اصحاب رسانه شرکت خواهد کرد.

مدیر ارتباطات و بین الملل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: علاوه بر شرکت‌های حوزه حمل و نقل دریایی، توانمندی‌ برخی شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی دریایی نیز در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی از فعالیت‌های حوزه حمل و نقل دریایی کشور در نمایشگاه را ارائه کنیم.

اصل سعیدی پور یادآرور شد: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ، برگزاری همایش توسعه دریامحور به مناسبت روز حمل و نقل و با حضور مقامات و مسئولان دستگاه های اجرایی و نهادهای حاکمیتی و شرکت ها و ارگان‌های دریایی اعم از وزیر راه و شهرسازی، استاندران استان های ساحلی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران و متخصصان دریایی و بندری کشور در روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه در هتل هما، از دیگر برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی در هفته حمل و نقل است.