شناسهٔ خبر: 152736 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امدادرسانی راهداران شهرستان بروجن به گرفتاران در برف

برف معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: یک دستگاه اتوبوس به علت نقص فنی و ۱۳ دستگاه خودروی سواری در مسیر گرفتار شدند که نیروهای راهداری به کمک رانندگان این دستگاه‌ها رفتند و اقداماتی از قبیل کمک در بستن زنجیر چرخ، نجات خودروهای منحرف شده از جاده و ... را انجام داند.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی( اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری،) امین قوامین گفت: شب گذشته  یک دستگاه اتوبوس مسیر خوزستان به اصفهان به علت نقص فنی در محور بروجن زمین‌گیر شد که با کمک نیروهای راهداری این شهرستان مشکل حل شد و مسافران به مسیر خود ادامه دادند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین ۱۳ دستگاه خودروی سواری در مسیر گرفتار شدند که نیروهای راهداری به کمک رانندگان این دستگاه‌ها رفتند و اقداماتی از قبیل کمک در بستن زنجیر چرخ، نجات خودروهای منحرف شده از جاده و ... را انجام داند.

وی بیان کرد: سرنشینان یک دستگاه سواری در گردنه گوشنگلی و سرنشینان دو دستگاه سواری در گردنه دوراهان اسکان موقت پیدا کردند و بعد از بهبود شرایط جوی به مسیر خود ادامه دادند.

قوامی اظهار کرد: همه محورهای شهرستان بروجن از جمله محورهای چغاخور و گردنه دره مروارید تا دوراهان شاهد بارش برف بودند و بیشترین برف در گردنه گوشنگلی با حدود ۲۰ سانتی‌متر ارتفاع به زمین نشست.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: از ابتدای فعالیت این سامانه بارشی ۶ راهدارخانه، ۳۲ دستگاه سبک، نیمه سنگین و سنگین، ۳۸ نفر پرسنل راهداری مشغول خدمت‌رسانی شدند و مقدار ۱۵۰ تن شن و نمک در ۳۱۰ کیلومتر در محورهای اصلی و فرعی شهرستان  مورد استفاده قرار گرفت.