شناسهٔ خبر: 152747 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کسب ۲ عنوان برتر نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

لوح روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای موفق به کسب عنوان برتر بخش های ارتباطات فرهنگی و برنامه ریزی ارتباطی در نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،  نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با موضوع مهارت‌های کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی در تاریخ ۲۱ آذر ماه جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این سمپوزیوم که جمعی از مدیران، کارشناسان و استادان روابط عمومی داخلی (و متخصصان خارجی به صورت آنلاین) حضور داشتند، سه نشست علمی- تخصصی برگزار و مقالاتی توسط اساتید و سخنرانان ارایه شد.

بر اساس این گزارش، در بیستمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی سمپوزیوم مذکور بر اساس رای هیات داوران، لوح تقدیر و تندیس بخش‌های ارتباطات فرهنگی (تبلیغاتی/انتشاراتی)، برنامه ریزی ارتباطی و پیوست ارتباطی به روابط عمومی سازمان اهدا شد.

کسب این رتبه به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها بوده است.

لازم به ذکر است، جشنواره مذکور در هفت بخش برنامه‌ریزی ارتباطی و پیوست‌های ارتباطی، مدیریت راهبردی روابط عمومی، ارتباطات الکترونیکی و مجازی، ارتباطات مردمی، ارتباطات رسانه ای، پژوهش‌های ارتباطی و ارتباطات فرهنگی برگزار شد.