شناسهٔ خبر: 15280 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بارش برف وكولاك شديد در محورهاي مواصلاتي استان زنجان

بارش برف در جاده از ابتداي صبح امروز بارش برف و كولاك شديد در محورهاي مواصلاتي استان زنجان شروع و كماكان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان از ابتداي صبح امروز بارش برف و كولاك شديد در محورهاي مواصلاتي استان زنجان شروع و كماكان ادامه دارد.

در محورهاي زنجان-طارم (گردنه‌هاي ذاكر خانچاي بادامستان) و تهم-چورزق (گردنه آق گديك) و محور زنجان-بيجار (گردنه پاپايي و سعيد آباد) و محور خدابنده- همدان (گردنه سازين) و محورزنجان-دندي (گردنه قلي كندي و چايرلو) بارش برف همراه با كولاك شديد باعث شده است كه تردد در اين مسيرها فقط با زنجير چرخ امكان پذير باشد.

لازم به ذكر است ساير محورهاي استان اعم از محور زنجان-قزوين و زنجان-تبريز (محورهاي اصلي و آزاد راه) لغزنده مي‌باشد كه بارش پراكنده برف در اين مسيرها باعث ايجاد اين لغزندگي در جاده شده است. در محور نيك پي-ماهنشان نيز وجود مه غليظ امكان ديد افقي در مسير را كاهش داده است.

عموم هموطنان عزيز مي‌توانند با تماس با شماره سامانه گوياي تلفني (۱۴۱) اداره كل راه و شهرسازي استان زنجان و شماره ۱۸۱۶ تلفن خدماتي و شماره سامانه پيامكي۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱ و ۲۰۰۰۲۴۱ اين اداره كل از اطلاعات دقيق كليه محورهاي مواصلاتي استان اطلاعات ضروري را كسب نمايند.

نظر شما