شناسهٔ خبر: 152809 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

انجام بیش از ۵۷ هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر آذربایجان‌غربی

0a50ded3-2282-43e9-bb2a-0b658d361871.jpg در ۸ ماهه گذشته از سال جاری بیش از ۵۷ هزار سفر، با فعالیت بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ راننده با کارت هوشمند فعال در جاده‌های استان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد ۸ ماهه اداره حمل و نقل مسافر گفت:  در سال جاری باعث بیش از ۵۷ هزار سفر در جاده‌های استان شده است. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بازه زمانی ۸ ماهه نزدیک به ۵۴۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان به نقاط مختلف جابه‌جا شده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه این تعداد از مسافران با اتوبوس، مینی بوس و سواری جابه‌جا شده اند، اظهار کرد: در بخش عمومی حمل و نقل مسافر آذربایجان‌غربی در مجموع بیش از ۳ هزار ناوگان حمل و نقل عمومی به تفکیک، ۵۳۴ دستگاه اتوبوس، بیش از یک هزار دستگاه مینی بوس و بیش از یک هزار و ۴۰۰ دستگاه  سواری فعالیت می‌کند. 

دست نشان گفت: در حال حاضر در مجموع ۱۳۳ شرکت، موسسه و شعبه مسافربری با بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ راننده با کارت هوشمند فعال در استان فعالیت می‌کنند. 

وی اعلام کرد: از مسافران درخواست می‌کنیم، سفرهای خود را به صورت برنامه ریزی شده و با تهیه بلیت از طریق اینترنتی و یا دفاتر شرکت‌های مسافری انجام دهند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی  اظهار کرد: تلفن گویای ۱۴۱ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و شکایت در مورد ناوگان حمل و نقل مسافری استان در تمام ساعات شبانه روز است.