شناسهٔ خبر: 152818 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

حضور رئیس سازمان هواشناسی در محل ارتباطات مردمی هفتمین نمایشگاه حمل و نقل

تاج بخش رئیس سازمان هواشناسی روز دوشنبه ۲۷ آذرماه در محل ارتباطات مردمی هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سحر تاجبخش مسلمان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی  روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲:۳۰ در محل ارتباطات مردمی هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته واقع در سالن شبستان مصلای امام خمینی(ره) پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

سازمان هواشناسی کشور در راستای تامین اهداف ملی و بین المللی، حفاظت از جان و مال مردم در مقابل مخاطرات مرتبط با آب، هوا و اقلیم به تحقیق و شناخت کامل اتمسفر و همه پدیده‌های جوی و جمع آوری، تنظیم و تجزیه و تحلیل اطلاعات و آمارهای هواشناسی و ارائه و کشف نتایج حاصله می‌پردازد که این اطلاعات به برنامه ریزی، پیشرفت و افزایش بازدهی موثر در فعالیت‌های کشاورزی، دامپروری، آب، آبیاری، مخازن آب‌های زیر زمینی، آب‌های سطحی، شهرسازی، سدسازی، تامین انرژی، تاسیسات شهری، آبرسانی، سلامتی و بهبود ارتباطات هوایی، در یایی، زمینی و مطالعات محیط زیست و سایر فعالیت‌های دریایی، آلودگی هوا، تعدیل وضع هوا و ... کمک خواهد کرد.