شناسهٔ خبر: 152821 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی مدیرعامل شرکت راه‌آهن به مراجعان در هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل

صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن به منظور پاسخگویی به مراجعان روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه در محل ارتباطات مردمی هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن و معاون وزیر راه و شهرسازی روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۶ در محل ارتباطات مردمی هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته حضور خواهد یافت تا پاسخگوی مراجعین باشد. 

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در مصلای امام خمینی (ره) تهران ۲۷ آذرماه، با شعار حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی به مناسبت هفته حمل ونقل با حضور ۳۱۶ شرکت کننده بخش خصوصی و دولتی برگزار می‌شود. 

رونمایی از حداقل ۲۲ محصول از شرکت‌های مختلف و همچنین ماشین آلات راهسازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنفی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است. 

برگزاری میز ارتباطات مردمی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در محل نمایشگاه به منظور پاسخگویی به مراجعه کنندگان، برگزاری نشست‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این نمایشگاه است.