شناسهٔ خبر: 152832 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در راستای تحقق طرح نهضت ملی مسکن صورت گرفت؛

تحویل ۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان در دامغان

واگذاری زمین به متقاضیان در دامغان از ابتدای دولت سیزدهم،تاکنون ۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان در شهرستان دامغان تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، با تحویل ۲۵۰ قطعه زمین مسکونی دیگر به متقاضیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سایت ۴۸ هکتاری شهرستان دامغان، تعداد کل قطعه‌ زمین‌های تحویل داده شده به متقاضیان از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به عدد ۵۰۰ قطعه رسید.

تاکنون در این شهرستان تعداد ۶۰۰ قرارداد واگذاری منعقد شده که ۵۰۰ قطعه زمین به متقاضیان تحویل داده شده است. متقاضیان لازم است پس از دریافت قطعات زمین‌های مسکونی، به‌منظور تسریع در اجرای پروژه، جهت دریافت پروانه ساختمانی اقدام کنند.

گفتنی است، در حال حاضر در مجموعه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، تعداد ۵ هزار و ۳۳۵ واحد مسکونی در حال ساخت می‌باشد که بیشترین تعداد واحد در حال ساخت به تعداد ۲ هزار و ۷۷۵ واحد به شهرستان سمنان تعلق دارد.

همچنین یک هزار و ۴۱۰ واحد در دامغان، ۴۲ واحد در شهرستان گرمسار، ۶۱ واحد در سرخه، ۶۶ واحد در آرادان،  ۳۲۵ واحد در امیریه، ۳۶واحد در دیباج، ۴۵ واحد در کلاته رودبار و  ۴۵ واحد در شهمیرزاد در حال ساخت است.