شناسهٔ خبر: 152834 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حضور مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در میز ارتباطات مردمی نمایشگاه حمل‌ونقل

خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل سه‌شنبه ۲۸ آذرماه در میز ارتباطات مردمی هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل،‌لجستیک و صنایع وابسته حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۶ در میز ارتباطات مردمی هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل،‌ لجستیک و صنایع وابسته حضور خواهد یافت تا پاسخگوی مراجعین باشد.

شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ضمن ارائه دستاوردها و موفقیت‌های حاصله در زمینه توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل،‌ لجستیک و صنایع وابسته، در راستای بهبود زیرساختی و گسترش شبکه حمل ونقل با امضای سه سند همکاری در حوزه ریلی و آزادراهی در این نمایشگاه حضور دارد.

گفتنی است، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با تجمیع سه معاونت وزارتی ساخت و توسعه راه ها، ساخت و توسعه راه‌ آهن، ساخت و توسعه بنادر و فرودگاه‌ها و همچنین اداره کل ساختمان‌ آزادراه ها و شرکت تأمین ماشین آلات شکل گرفت تا برنامه ریزی، طراحی و ساخت زیربناهای حمل ونقل کشور در یک مجموعه واحد انجام شود.