شناسهٔ خبر: 152839 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مراکز پاسخگویی تلفنی و غیرحضوری در برخی شهرهای جدید راه‌اندازی شد

علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در جلسه بررسی وضعیت خدمات غیرحضوری و الکترونیکی مسکن مهر شهرهای جدید بر ارایه خدمات الکترونیکی به متقاضیان تاکید کرد و از راه‌اندازی مراکز پاسخگویی تلفنی و غیرحضوری در این شهرها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، جلسه بررسی وضعیت خدمات غیرحضوری و الکترونیکی مسکن مهر شهرهای جدید با حضور علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و سایر مدیران اجرایی حوزه مسکن و فناوری اطلاعات برگزار شد.

در این نشست معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بر ارایه خدمات الکترونیکی به متقاضیان مسکن مهر این شهرها تاکید کرد و از راه‌اندازی مراکز پاسخگویی تلفنی و غیرحضوری برای این دسته از متقاضیان خبر داد.

سید مهدی میرجوادی مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید در این خصوص بیان کرد: با توجه به پایان مرحله نخست راه اندازی مرکز تماس تلفنی و با توجه به شروع مرحله جدید پیاده‌سازی مرکز مذکور مقرر شد شرکت‌هایی که تاکنون اقدام به راه‌اندازی مرکز تماس نکرده‌اند با قید فوریت نسبت به راه‌اندازی مرکز اقدام کنند.

میرجوادی در ادامه با تأکید براینکه در راستای افزایش رضایتمندی متقاضیان مقرر شد موضوع نظر سنجی مردمی در سیستم تماس در شرکت‌های تابعه فعال شود، گفت: از آنجایی که با راه اندازی این مرکز مراجعات حضوری به کارگزاری‌ها و اداره مسکن در شرکت های تابعه حذف شده و متقاضیان می توانند تمامی اقدامات خود اعم از فروش اقساطی، خرید عرصه، نقل و انتقالات و استعلام‌های مربوطه را طریق این سامانه انجام دهند باید با شرکت در فرآیند نظرسنجی ما را در رفع نواقص و مشکلات احتمالی پیش آمده یاری کنند.

مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن شرکت عمران شهرهای جدید همچنین بر لزوم راه‌اندازی میز خدمت تا دو هفته آینده به منظور جلوگیری از تردد غیرضروری متقاضیان تأکید کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد گزارش میز خدمت به صورت ماهانه به ستاد ارسال و بررسی شود.

به گفته وی، همچنین دستور بازدید متقاضیان از وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و اطلاع آن‌ها از نحوه پرداخت سهم آورده و نحوه شرایط مالی پروژه هرچه سریع‌تر در شهرها انجام شود.

گفتنی است در پایان جلسه نیز از شرکت های عمران پردیس و پرند به منظور آغاز خدمات الکترونیکی از ۱۵ آذرماه سال جاری از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی تقدیر شد.