شناسهٔ خبر: 152855 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به مراجعان در نمایشگاه حمل و نقل

داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در روز چهارشنبه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳ در محل ارتباطات مردمی هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در روز چهارشنبه شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳ در محل ارتباطات مردمی هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته واقع در سالن شبستان مصلای امام‌خمینی (ره) پاسخ‌گوی مراجعان خواهد بود.

چشم انداز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، دستیابی با حمل‌ونقل روان، اقتصادی، ایمن و سازگار با محیط زیست و ماموریت آن حفظ و نگهداری شبکه راه‌ها و مدیریت حمل‌ونقل کالا و مسافر برون شهری و بین‌المللی است. علاقه مندان برای مشاهده وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می‌توانید اینجا کلیک کنید.

گفتنی است، همزمان با هفته حمل‌ونقل، هفتمین نمایشگاه حمل‌و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصادی از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در شبستان مصلی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه علاوه بر شرکت‌های حوزه حمل و نقل در تمامی شقوق از جمله هوایی، دریایی، جاده‌ای و ریلی، شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی حضور خواهند داشت.  

شایان‌ذکر است، در روزهای برگزاری هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور طبق برنامه زمان‌بندی شده، معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه حوزه حمل‌ونقل در میز ارتباطات مردمی به‌منظور پاسخ‌گویی به مراجعه کنندگان حضور خواهند داشت.