شناسهٔ خبر: 152875 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر کل راهداری مازندران به مناسبت گرامی داشت هفته حمل و نقل

مازندران مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به مناسبت گرامی داشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به مناسبت گرامی داشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری عنوان کرد: در جهان امروز نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومی می‌تپد و صنعت پرفروغ و آتیه‌دار حمل و نقل، به‌واسطه تلاش و خدمات شبانه روزی و بی وقفه دست اندرکاران این بخش، فصلی درخشان را در تاریخ پرتلألو توسعه روز افزون کشور گشوده و افق روشنی را در آیینه چشم‌انداز کشور ترسیم کرده‌است.

وی گفت: بی‌تردید نقش صنعت حمل و نقل در اقتصاد کشور، نقشی بی بدیل و حائز اهمیت است. چه‌بسا که در تاریخ تحولات صنعت حمل و نقل کشور روزهای سرنوشت سازی بوده‌اند که نقش تعیین کننده ای در انجام شبکه حمل و نقل داشته‌اند.

جهانیان ادامه‌داد: از این رو فرا رسیدن هفته "حمل و نقل، رانندگان و راهداری " را که به‌منظور ارج نهادن به خدمات و تلاش‌های دست اندرکاران بخش حمل ونقل به‌ویژه تشکل‌های صنفی، قشر تلاشگر رانندگان و همچنین خانواده راهداری و ترویج فرهنگ نگهداری راه‌ها ، معرفی خدمات راهداران زحمتکش به مردم که با تلاش شبانه روزی در گرمای سوزان تابستان و سرمای سخت زمستان مسئولیت حفظ و نگهداری و ایمن سازی از سرمایه‌های ملی و راه‌های کشور را برعهده دارند را به حضور اعضای خانواده بزرگ حمل و نقل و راهداری تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

وی گفت: اینجانب ضمن عرض تبریک، امید آن دارم بتوانیم در راستای شعار همدلی، همفکری و تعامل، همواره با کوشش بیشتر در راه دست یابی کشور به شبکه‌ی حمل و نقل پویاتر و ایمن‌تر کوشا باشیم.