شناسهٔ خبر: 152879 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درخواست بهره‌مندی کارمندان وزارت راه و شهرسازی از ظرفیت‌های پیش بینی شده در قانون مدیریت خدمات کشوری

کرمان در نشست مشترک معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم شریف شهرستان‌های سیرجان و برچیر در مجلس شورای اسلامی، درخواست بهره‌مندی کارمندان وزارت راه و شهرسازی مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ظهر روز شنبه ۲۵ آذر ماه سال ۱۴۰۲ در نشست مشترک شهباز حسن‌پور نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم شریف شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در شورای اسلامی و محمد رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی درخواست بهره‌مندی کارمندان وزارت راه و شهرسازی مطرح شد.

در این جلسه شهباز حسن‌پور نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مجموعه وزارت راه و شهرسازی گفت: بدون شک کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و شهرستان های تابعه از پرکارترین و پر مشغله ترین نیروهای دولتی در استان کرمان به شمار می‌روند که بعضاً در موارد مالی مورد کم لطفی و بی‌مهری قرار گرفته‌اند.

وی همچنین به وضعیت سخت معیشتی این کارکنان اشاره و ادامه داد: در دو سال اخیر نه تنها مشکل مالی کارکنان این مجموعه دیده نشده بلکه به میزان فعالیت این عزیزان مانند طرح جوانی جمعیت و همچنین طرح نهضت ملی مسکن افزوده شده است.

حسنپور تصریح کرد: بنده و همکارانم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مجمع نمایندگان استان تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم گره گشای این مجموعه ارزشمند در استان کرمان باشیم که در راستای آسایش و رفاه مردم در تامین مسکن آنها تلاش شبانه روزی انجام می‌دهند.

در ادامه محمد رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از جناب آقای حسن‌پور گفت : بدون شک ارسال نامه و درخواست بهره‌مندی کارمندان وزارت راه و شهرسازی از ظرفیت‌های پیش بینی شده در قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی حضرت عالی به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس، نقطه عطفی است که به یاری پروردگار در آینده نزدیک شاهد به نتیجه رسیدن این مهم باشیم.