شناسهٔ خبر: 152908 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رشد ۴۹۴ درصدی ثبت درخواست در وب سایت ۱۴۱

141 ثعداد ۸۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۳۳۸ درخواست طی آبان ماه امسال در وب سایت ۱۴۱ ثبت شده است که نسبت به آبان ماه سال قبل ۴۹۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها در آبان ماه امسال یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۷۵ تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ برقرار شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

این گزارش می‌افزاید: از تماس‌های برقرار شده با سامانه تلفنی ۱۴۱، به ۱۰۹ هزار و ۸۰۳ تماس توسط اپراتورها پاسخ داده شد، از این میزان به ۵۲ هزار و ۲۷۳ تماس، توسط اپراتورهای ستاد مرکز مدیریت راه‌ها پاسخ داده شد و اپراتورهای استانی ادارات مدیریت راههای نیز پاسخگوی ۵۷ هزار و ۵۳۰ تماس بودند.

بر اساس این گزارش در مدت یادشده استان‌های تهران با ۳۶ درصد، مازندران ۳۴ درصد و البرز با ۷ درصد بیشترین سهم تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است در آبان‌ماه امسال ۲۵ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۸۶۲ درخواست جهت استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ جهت مدیریت سفر ارسال شده است که افزایش ۴۶۵ درصدی استفاده کنندگان از اپلیکیشن ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

این گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می‌افزاید: همچنین در مدت یاد شده ۴۲ هزار و ۱۲۸ پیامک به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ جهت دریافت آخرین وضعیت راه‌های کشور ارسال شده است.