شناسهٔ خبر: 152909 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به مناسبت آغاز هفته حمل و نقل

شهرام مبارکی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب استان طی پیامی فرارسیدن هفته حمل ونقل را به راهداران پرتلاش، رانندگان و دیگر فعالان حوزه حمل و نقل تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، متن پیام شهرام مبارکی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان به شرح ذیل می باشد :

گستردگی منحصر به فرد فعالیت هایی که در بخش حمل و نقل انجام می گیرد و همچنین، تحولات سریع فن آوری این بخش، ارتباط میان آن و فرآیند توسعه اقتصادی و اجتماعی را آن چنان حساس و پیچیده ساخته است که کارشناسان اقتصادی، از بخش حمل و نقل به عنوان «نیروی محرکه توسعه» یاد می کنند و کارآمدی و توانمندی آن را، زمینه ساز توسعه همه جانبه کشورها می دانند. امروزه حوزه حمل‌ و نقل جاده‌ای به‌عنوان یکی از ارکان مهم و موثر اقتصاد کشور، اقتدار خود را مرهون تلاش‌ها، ازخودگذشتگی ها و خدمات بی‌دریغ همه دست اندرکاران تلاشگر و غیرتمند، اصناف ، راهداران ایثارگر و تمامی فعالان و همکاران صدیقی می‌داند که همتشان بر پویایی حمل‌ و نقل بار و مسافر جاده‌ای ، ایمنی راه‌ها و سلامت سفر هم‌وطنان قرارگرفته است.

۲۶ آذر ماه آغاز هفته ای است برای قدردانی از خدمات ارزشمند دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مسائل این بخش.

اینجانب فرا رسیدن این ایام را که به روز حمل و نقل و رانندگان مزین گشته و یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌باشد؛ به حضور اعضای خانواده بزرگ حمل و نقل جاده ای جنوب استان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و آرزوی توفیق روز افزون یکایک شما عزیزان را از درگاه ایزد منان خواستارم.