شناسهٔ خبر: 152926 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت

پیام تبریک هفته حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی طی پیامی فرارسیدن هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی طی پیامی فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

یکی از ارکان موثر اقتصاد و پویایی کشور، مرهون تلاش های شبانه روزی و از خود گذشتگی های فعالان عرصه حمل و نقل و راهداران است که خدمات شان موجب تسهیل حمل و نقل کالا و جا به جایی مسافران جاده ای، ایمنی راه ها، سلامت سفر هموطنان و رفاه عمومی می شود.

۲۶ آذر سال ۱۳۶۲، یادآور تعلق خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است که لبیک گویان کالاهای اساسی مردم را از بنادر جنوبی کشور تخلیه کردند و رشادت و صداقت خود را در تاریخ به ثبت رساندند. از این حرکت جهادگونه، ۴۰ سال می گذرد و این روحیه جهادی همچنان بین رانندگان عزیزمان باقی مانده است.

همچنین اول دی ماه همزمان با آغاز فصل سرما روز راهدار نام گرفته است؛ نیروهای خدومی که سربازان خط مقدم جاده‌ها و حافظان راه ها هستند و به منظور برقراری تردد ایمن، باز نگهداشتن محورهای مواصلاتی و حمل کالاهای اساسی به اقصی نقاط کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

بدینوسیله اینجانب فرا رسیدن ۲۶ آذر، چهلمین سالروز گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به تمامی زحمتکشان و دست اندرکاران این عرصه اعم از رانندگان شریف، راهداران زحمتکش، مالکان ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر و همکاران ارجمند در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات یکایک این بزرگواران را از درگاه ایزد منان خواستارم.