شناسهٔ خبر: 152934 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به جامعه رانندگان، راهداران، صنوف وابسته و پیمانکاران فعال در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، «مهرداد جهانی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری (۲۶ آذر لغایت یکم دی ماه) را به خانواده عظیم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

تاریخ سراسر افتخار انقلاب ایران اسلامی را که ورق بزنیم هر صفحه از آن یادآور رویدادهایی است که بزرگمردانی همچون شهدا در آن جانفشانی و نقش آفرینی کرده اند؛ امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون شهدا و سربازان گمنامی است که در عرصه های مختلف در راستای ارتقای عزت و شرف کشور فعالیت می‌کنند.

۲۶ آذرماه سال ۱۳۶۲ نیز در تقویم جمهوری اسلامی ایران از مناسباتی که به همت کامیونداران و رانندگان در راستای تحقق بخشیدن به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تخلیه کشتی های منتظر در بندرهای جنوبی کشور مزین گشته است که بدون درنگ به آن لبیک گفته و در چشم به هم زدنی مهیای رفتن شدند تا نشان دهند مردم ایران زمین برای اعتلای نام کشورشان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

صحنه های کم نظیری که در آن ایام رقم خورد بطوریکه باعث شد تا ۱۴ سال بعد یاد آن روز گرامی داشته و به عنوان «روز حمل و نقل» نامگذاری شود که به برکت این همبستگی‌ها امروزه نیز شاهد حضور جهادی این قشر خدوم در عرصه های مختلفی همچون ایام اربعین هستیم.

خداقوت به راهداران سختکوشی که در راه برقراری آسایش و امنیت کاربران جاده، علی‌الخصوص در تابستان پر حرارت و زمستان طاقت‌فرسا شبانه روز در حال تلاش و خدمت رسانی هستند؛ زنان و مردان سختکوشی که دوری از خانواده را به جان می‌خرند تا کاربران جاده‌ای بسلامت به مقصد خود برسند و چه بسا عزیزانی که در این راه شهید راه خدمت گشته اند؛ روحشان شاد و یادش گرامی.

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش های فعالان عرصه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جمله رانندگان، راهداران، انجمن‌های صنفی وابسته، پیمانکاران، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، کارکنان و بویژه خانواده‌های معظم شهدای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به یکایک همراهان و عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

و من الله التوفیق
مهرداد جهانی - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی