شناسهٔ خبر: 15295 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

آیین اعطای اعتبارنامه هیئت مدیره نظام مهندسی خوزستان برگزار شد

سازمان نظام مهندسی ساختمان آیین اعطای اعتبارنامه منتخبان انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، آیین اعطای اعتبارنامه منتخبان انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با حضور معاون عمرانی استاندار خوزستان، مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و اعضای هیئت اجرایی و نظارت انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این آیین منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ضمن تبریک به اعضای جدید هیئت مدیره و تقدیر از زحمات هیئت مدیره قبل اظهار کرد: اعضای فعلی هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خوزستان از این فرصت به وجود آمده و اعتماد اعضای نظام برای خدمت به توسعه استان نهایت استفاده را داشته باشند و وظایف خود را به صورت معقول، منطقی و قانونی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم که هیئت مدیره در همه موارد، قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند و به صورت مکرر و مرتب سوگند نامه ای را که یاد کرده اند مطالعه و مرور نمایند.

رحمانی خاطر نشان کرد: نظام مهندسی ساختمان، بازوی فنی و علمی استان محسوب می شود که امیدواریم به جایگاه واقعی خود در سطح استان برسید، قدر این موهبت را بدانید و در راستای خدمت به اعضا و شکوفایی استان همت گمارید، بیایید در راه توسعه استان در کنار هم قدم برداریم.

رضایتمندی اعضا را سرلوحه کار قرار دهید

در ادامه احمد سیاحی، معاون عمرانی استاندار خوزستان، ضمن تبریک به هیئت مدیره فعلی اظهار کرد: منتخبان اعضا بار سنگینی بر دوش دارند که در ابتدای کار باید برنامه ریزی قوی و یک برنامه مدون و اساسی را داشته باشند تا بتوانند بهتر خدمت کنند. وی با اشاره به بندی از قانون نظام مهندسی که به انرژی، محیط زیست و نیروی انسانی متخصص پرداخته گفت: بررسی ها نشان می دهد تمام مشکلات از عدم اعتبار نیست، ما در استان از نیروی انسانی متخصص خوب بهره مند هستیم و کارشناسان خبره مددرسان مسئولان استان هستند که می توانند به عنوان تیم کارشناسی قوی به ما مشاوره دهند. سیاحی خاطر نشان کرد: رعایت ضوابط ومقررات به شکل دقیق و منسجم، رعایت کیفیت کار و رضایتمندی اعضا را سرلوحه کار خود قرار دهید، پایبندی به این قوانین بسیار ضروری است که در اصل میثاق منتخبان با اعضا است.

وی با بیان اینکه ارتباط مستمر با اداره کل راه و شهرسازی استان عامل موفقیت شما خواهد بود تصریح کرد: عمده اقدامات باید در راستای رضایت مردم و اعضا باشد که این امر رضایت خداوند را نیز به دنبال خواهد داشت. در پایان این آیین، اعتبارنامه هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به اعضای منتخب اعطا شد./

نظر شما