شناسهٔ خبر: 152954 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اگر جهاد تبیین نباشد؛ جای ظالم و مظلوم عوض می‌شود

مشاوروزیر دستیار ویژه وزیرراه و شهرسازی گفت: در عمر منحوس یک پدر و پسر بخش‌های بسیاری از خاک ایران به بیگانه داده شد اما اگر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جوانان تبیین نگردد؛ تبلیغات معاندین انقلاب ، جای ظالم و مظلوم را در اذهان جوانان ما عوض می‌کند.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی(اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری،) حمید مردانیان امروز در نخستین یادواره شهدای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این استان گفت: امروز نه تنها جهاد تبیین یک اولویت بلکه فریضه الهی و امری واجب است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

دستیار ویژه وزیرراه و شهرسازی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین مانند زنده نگهداشتن یاد و ادامه دهنده راه شهدا است.

مردانیان با توجه به شرایط قبل از انقلاب ادامه داد: بعد از مشروطه در سال ۱۲۸۵ مجالس عموما به صورت مجالس ملوکانه بود، اما بعد از انقلاب، انتخابات بر اساس رأی واقعی مردم برگزار شده و تنوع در نوع دولت‌ها در جمهوری اسلامی ، بر آزادی رای و انتخابات مردمی صحه می گذارد.

دستیار ویژه وزیرراه و شهرسازی ضمن اشاره به چگونگی جدایی بحرین از ایران ادامه داد : محمدرضا پهلوی حقیرانه این جدایی را به امیر بحرین تبریک گفت و از ۱۹۱ نماینده حاضر در مجلس وقت ۱۹۰ نفر با وطن‌فروشی و خفت ،به جدایی بحرین از ایران رأی مثبت دادند، اما اکنون ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و ۲۳۰ هزار شهید برای انقلاب و نظام اهدا شد، اما حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی واگذار نشده است .

وی به یکی دیگر از خیانت‌های پهلوی اشاره کرد و گفت: آرارات کوچک تا ۹۰ سال پیش جز خاک ایران بود و رضاخان پهلوی آن را به دلیل بی لیاقتی از دست داد.

مردانیان به قدرت ایران در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی کشور ایران به ایران قدرتمند تبدیل شده و این به برکات رهبری، امام فقید، امام خامنه ای و شهدایی است که جان خود را فدای ایران کردند.

وی در پایان گفت: طی عمر منحوس حکومت یک پدر و پسر بخش‌های بسیاری از خاک ایران به بیگانه داده شد و باید مراقب بود که معاندان با فریب تبلیغات جای ظالم و مظلوم را در اذهان جوانان ما عوض نکنند.