شناسهٔ خبر: 152969 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

بارش برف و باران در محورهای چالوس و فیروزکوه

باران کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی از بارش برف و باران در محورهای چالوس و فیروزکوه و پدیده مه‌گرفتگی در برخی از محورهای خراسان شمالی، گلستان، خوزستان، سمنان، قزوین و زنجان خبر داد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در محورهای برون شهری را تشریح کرد و گفت: تردد  در محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت، روان است. همچنین، محورهای چالوس و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و محور هراز و آزادراه قزوین - رشت، دارای بارش باران و مه‌گرفتگی و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه تهران – کرج محدوده شهرک جهان نما و محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس خبر داد.

برقی گفت:  در برخی از محورهای استان‌های خراسان شمالی، مازندران، گیلان، گلستان، اردبیل، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی بارش برف و باران و  پدیده مه‌گرفتگی در برخی از محورهای استان های خراسان شمالی ، گلستان ، خوزستان ، سمنان ، قزوین و زنجان گزارش شده است.