شناسهٔ خبر: 153010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعلام شرایط استفاده از تسهیلات تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوسی و مینی بوسی در خراسان شمالی

اتوبوس شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به منظور انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوسی و مینی بوسی در خراسان شمالی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: مالکانی که متقاضی استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره  ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به منظور انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوسی و مینی بوسی با عاملیت بانک کارآفرینی امید و دوره مشارکت تنفس و بازپرداخت جمعا حداکثر۷ ساله برابر سهمیه اختصاص یافته به استان از سهمیه کشوری هستند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مشتری افزود: این تسهیلات با اولویت ناوگان جاده ای فعال دارنده کارت هوشمند و اسناد حمل(صورت وضعیت) دارای کد رهگیری در سال جاری پرداخت می شود ‌ و متقاضیان از دوم دی ماه به مدت دو هفته می توانند با مراجعه به سایت www.T18.rmti.ir ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به مراجعه حضوری نیازی نیست و اطلاع رسانی به افراد و ناوگان تایید شده برای مراجعه حضوری و اقدامات بعدی به منظور  دریافت تسهیلات پس از تایید کمیته استانی انجام خواهد شد.

به گفته مشتری، متقاضیان استفاده از تسهیلات باید تحقق اشتغال پیش بینی شده و تداوم فعالیت ناوگان در حمل و نقل جاده ای را تعهد کنند.