شناسهٔ خبر: 153012 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج امسال بهره‌برداری می‌شود

بیمارستان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از برنامه آن سازمان برای تکمیل بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج تا پایان سال جاری خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در سال جاری به جهت تامین اعتبار موردنیاز بیمارستان‌ها، پیگیری‌های متعددی از طرف سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی انجام شد که منجر به تامین اعتبار بالغ بر ۱۰۹۴ میلیاردتومان از محل اعتبارات یک درصد مالیات بر ارزش افزوده شده است. این در حالی است که در سال گذشته تا پایان سال ۴۵۰ میلیاردتومان از این محل برای بیمارستان ها و تکمیل آنها تامین اعتبار شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی یکی از پروژه‌های مهم که در اولویت وزارت راه و شهرسازی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تکمیل قرار دارد را بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج عنوان کرد و گفت: این پروژه بیمارستانی که از سال ۱۳۹۱شروع شد در سال‌های گذشته به سبب اعتبارات نامناسب پیشرفت فیزیکی کمی داشت که امسال با توجه به اولویت دار شدن این پروژه تکمیل بیمارستان با تامین اعتباری معادل ۳۰۰ میلیاردتومان از محل مالیات بر ارزش افزوده پیشرفت ملاحظه‌ای پیدا کرد و هم اکنون به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

نبیان با بیان اینکه بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج در برنامه تکمیل در سال جاری قرار دارد، توضیح داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده تا پایان امسال شاهد تکمیل این بیمارستان و تحویل آن خواهیم بود.

گفتنی است، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در البرز سه مرکز بهداشتی و درمانی چهارباغ، طالقان و کوهسار را در سال های گذشته احداث و تکمیل کرد.